РЕГЛАМЕНТ Ленінської районної у м. Луганську ради шостого скликання

<!--[if gte mso 9]> Normal 0 false false false MicrosoftInternetExplorer4 <!--[if gte mso 9]> <!--[if gte mso 10]> /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Обычная таблица"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-ansi-language:#0400; mso-fareast-language:#0400; mso-bidi-language:#0400;}

                                                    

РЕГЛАМЕНТ

Ленінської районної у м. Луганську ради

шостого скликання

 

ГЛАВА 1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

 

         1.1. Регламент Ленінської районної у місті Луганську ради шостого скликання (далі - Регламент) визначає порядок  проведення  першої  сесії ради, порядок обрання голови та заступника голови районної у місті Луганську ради, скликання чергової та позачергової сесії ради, призначення пленарних засідань ради, підготовки і розгляду питань на пленарних засіданнях, прийняття рішень ради про затвердження порядку денного сесії та з інших процедурних питань, порядок роботи сесії, порядок утворення і діяльності депутатських груп і фракцій, а також порядок реалізації прав депутатів у районній у місті Луганську раді і її органах.

         1.2. Регламент затверджується Ленінською районною у місті Луганську радою (далі – районна у місті рада) не  пізніш  як  на  другій сесії районної у місті ради. Зміни і доповнення до регламенту вносяться районною у місті радою.

         1.3. Даний регламент діє в межах строку повноважень Ленінської районної у м. Луганську ради.

 

ГЛАВА 2. ПОРЯДОК СКЛИКАННЯ СЕСІЙ РАДИ

 

2.1. Районна у місті рада проводить свою роботу сесійно. Сесія складається з пленарних засідань ради, а також засідань постійних комісій ради.

2.2. Сесія є основною організаційно-правовою формою діяльності районної у місті ради, що забезпечує колективне обговорення задач, що стоять перед нею, і прийняття рішень щодо їх виконання.

2.3. Першу  сесію  новообраної  Ленінської районної  у  місті Луганську ради скликає відповідна територіальна виборча комісія не пізніш як через два тижні після реєстрації новообраних депутатів ради у кількості, яка забезпечує повноважність складу ради. Перше пленарне засідання першої сесії відкриває голова територіальної виборчої комісії, який інформує раду про підсумки виборів депутатів. З моменту визнання повноважень депутатів ради нового скликання рада обирає тимчасову президію з числа депутатів ради в кількості не більше п'яти осіб - представників партій (блоків), які набрали найбільшу кількість голосів на виборах. Члени тимчасової президії почергово головують на пленарних засіданнях ради до обрання голови ради. З часу обрання голови ради він веде пленарні засідання ради.

2.4. Наступні  сесії  Ленінської районної у м. Луганську ради  скликаються головою районної у місті ради в міру необхідності, але не менше одного разу на квартал, а з питань щодо землекористування - не  рідше  ніж  один  раз  на місяць.

2.5. У  разі  немотивованої  відмови голови районної у місті ради або неможливості його скликати сесію ради сесія скликається заступником голови районної у місті ради.

     У цих випадках сесія скликається:

     1) якщо сесія не скликається головою районної у місті ради у строки, передбачені Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні»;

     2) якщо голова районної у місті ради без поважних причин не скликав сесію у двотижневий строк після надходження пропозиції  не  менш  як  однієї третини депутатів від загального складу районної у місті ради.

2.6. У разі якщо голова районної у місті ради, заступник голови, у двотижневий строк не скликають сесію на вимогу не  менш  як  однієї третини депутатів від загального складу районної у місті ради,  або у разі якщо такі посади є вакантними сесія може бути скликана депутатами районної у місті ради, які становлять не менш як одну третину складу ради, або постійною комісією ради.

2.7. Рішення  про  скликання  сесії  районної у місті ради доводиться до відома депутатів і населення не пізніш як за 10 днів до сесії, а у виняткових випадках - не пізніш як за день до сесії із зазначенням часу скликання, місця проведення та питань, які передбачається внести на розгляд ради.

2.8. Сесію районної у місті ради відкриває і веде голова ради або відповідно заступник голови районної у місті ради. У випадку, якщо голова районної у місті ради, заступник голови, у двотижневий строк не скликають сесію на вимогу не  менш  як  однієї третини депутатів від загального складу районної у місті ради,  або у разі якщо такі посади є вакантними, сесію відкриває за дорученням групи депутатів, з ініціативи якої скликана сесія, один з  депутатів, що входить до її складу, а веде за рішенням ради - один з депутатів цієї ради. Сесія ради є повноважною, якщо в її пленарному засіданні бере участь більше половини депутатів від загального складу ради.

2.9. Депутатам районної у місті ради направляються персональні повідомлення, дається відповідна інформація в пресі чи доводиться до відома населення району іншим способом.

 

ГЛАВА 3. ПОРЯДОК ПІДГОТОВКИ ПИТАНЬ, ВНЕСЕНИХ НА РОЗГЛЯД РАДИ І ФОРМУВАННЯ ПОРЯДКУ ДЕННОГО СЕСІЇ

 

3.1. Пропозиції  щодо  питань на розгляд ради можуть вноситися  головою районної у місті ради, постійними комісіями, депутатами, виконавчим комітетом районної у місті ради, загальними зборами громадян.

3.2. Підготовка проектів рішень, а також інших матеріалів на розгляд районної у місті ради здійснюється керівниками служб та відділів виконавчих органів, за погодженням з заступником голови ради. В ході підготовки питань для розгляду їх на сесії районної ради можуть бути залучені працівники виконавчих органів ради, депутати ради, фахівці установ та організацій району.

Проекти рішень, підготовлені на розгляд районної у місті ради, обов'язково узгоджуються з головним спеціалістом-юрисконсультом

Виконавчі органи ради, інші організації, що представляють проекти рішень на засідання виконавчого комітету, повинні погоджувати їх з усіма зацікавленими підрозділами виконавчого комітету й організаціями, насамперед із заступником голови ради з вказівкою особи, яка підготувала даний проект за його підписом. Проекти рішень, у яких є доручення підприємствам, організаціям, пов'язані з матеріальними й іншими коштами, повинні бути погоджені з їх керівниками.

3.3.  Протоколи  сесій районної у місті ради, прийняті нею рішення та додатки до них підписуються особисто головою районної у місті, у разі його відсутності - заступником голови районної у місті, а у випадку, якщо сесія скликана на вимогу не  менш  як  однієї третини депутатів від загального складу районної у місті ради, - депутатом ради, який за дорученням депутатів головував на її засіданні.

3.4. Пропозиції з питань для включення до порядку денного сесії ради вносяться суб’єктами, перерахованими в п. 3.1., письмово.

3.5. Проекти рішень, інші матеріали для розгляду на сесії, підготовлені постійними комісіями, депутатами, виконавчим комітетом, надаються голові ради не пізніш, чим за 20 днів до скликання сесії, а матеріали з питань, попередньо не включених до порядку денного – не пізніш семи днів до скликання сесії.

3.6. Порядок денний сесії ради затверджується радою на пленарному засіданні відкритим голосуванням більшістю депутатів від загального складу ради.

3.7. Подача зауважень до запропонованих проектів рішень сесії здійснюється депутатами, постійними комісіями, депутатськими групами чи фракціями у будь-який час до прийняття рішення сесії.

 

ГЛАВА 4. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ПЛЕНАРНИХ ЗАСІДАНЬ РАДИ

 

4.1. Реєстрація депутатів, що прибули на сесію, починається за годину до її відкриття.

При тривалості сесії більш одного дня реєстрація депутатів проводиться щодня за годину до початку засідання ради.

4.2. Пленарні засідання ради проводяться, як правило, у залі засідань виконавчого комітету Ленінської районної у м. Луганську ради                             (вул. Котельникова, 17).

Місця для депутатів відводяться в залі засідань окремо від місць для інших осіб, що є присутніми на засіданні розташовуються ліворуч від головуючого на сесії і не можуть бути зайняті іншими особами.

4.3.  Сесії  ради проводяться гласно.  У разі необхідності рада може прийняти рішення про проведення закритого пленарного засідання. На закритому засіданні мають право бути присутніми особи, присутність яких за рішенням ради необхідна для розгляду відповідного питання, й інші особи, що мають право бути присутніми на засіданні відповідно до законодавства, про що головуючий інформує депутатів.

4.4. Відкриває і веде сесію голова  або  заступник голови районної у місті ради. У випадку, якщо сесія скликана на вимогу не  менш  як  однієї третини депутатів від загального складу районної у місті ради, сесію відкриває за дорученням групи депутатів, з ініціативи якої скликана сесія, один з  депутатів, що входить до її складу, а веде за рішенням ради - один з депутатів цієї ради.

Головуючий на сесії:

- відкриває і закриває сесію;

- стежить за дотриманням регламенту, надає слово для доповідей і виступів, організує дебати, у випадку порушення виступаючим регламенту має право попередити і призупинити оратора;

- ставить на голосування проекти рішень ради, пропозиції депутатів щодо розглянутих на сесії питань і повідомляє про результати голосування;

- оголошує запити, питання, довідки, заяви і пропозиції, що надійшли до секретаріату;

- забезпечує порядок у залі, де проходить сесія;

- підписує протокол сесії і рішення ради;

- здійснює інші повноваження, передбачені чинним законодавством та даним регламентом.

Головуючий має право:

- задавати питання;

- у першочерговому порядку вносити пропозиції, поправки, зауваження щодо питань, які розглядаються на пленарному засіданні районної у місті ради (якщо з цих питань депутатами висуваються інші пропозиції, поправки, зауваження, а також  пропозиції, поправки та зауваження головуючого, ставляться на голосування першими);

- інші права,  передбачені діючим законодавством та даним регламентом.

4.5. Районна у місті рада на кожній сесії утворює з числа депутатів секретаріат і лічильну комісію в кількості, визначеною радою. Секретаріат організує ведення протоколу сесії, реєструє депутатські запити, питання, довідки, повідомлення, заяви, пропозиції та інші матеріали.

При необхідності для участі в роботі секретаріату залучаються спеціалісти відділів виконавчого комітету районної у місті ради.

Лічильна комісія веде підрахунок голосів під час голосування (таємного чи відкритого), результати голосування передає голові районної у місті ради для їхнього оголошення.

4.6. Час для доповідей на сесії дається, як правило, до 30 хвилин, для співдоповідей – до 10 хвилин, для інформації – до 7 хвилин, виступів – до 10 хвилин. Для внесення депутатського запиту – не більше 5 хвилин. Для довідок, питань та ін. – до  3 хвилин.

4.7. Перед початком обговорення питання і проекту рішення по ньому встановлюється гранична тривалість виступів, виходячи з числа записаних. По закінченню встановленого часу дебати припиняються за рішенням ради.

4.8. Депутат чи інша особа звертається письмово до секретаріату сесії для внесення до списку виступаючих з конкретного питання порядку денного сесії із вказівкою прізвища, імені, по-батькові; для депутату - від якої партії обраний; для іншої особи – місця роботи, посади, питання порядку денного.

Виступи проводяться за узгодженням з головуючим з трибуни або від мікрофона в залі.

4.9. Депутат виступає на сесії після надання йому слова головуючим.

Головуючий на сесії надає слово для участі в дебатах в порядку надходження заяв у письмовій або усній формі. У разі необхідності головуючий може змінити черговість виступів з оголошенням мотивів такої зміни. Головуючий за рішенням ради (крім випадків, передбачених чинним законодавством) може надати слово для виступу й іншим особам, що присутні на сесії.

Депутат має право виступати по одному й тому ж питанню порядку денного сесії не більш ніж два рази.

4.10. У разі необхідності головуючий може за згодою більшості депутатів продовжити час виступу.

4.11. Виступаючий на сесії не повинен використовувати у своїй мові грубі та некоректні висловлювання, закликати до незаконних і насильницьких дій. Головуючий у цьому випадку має право зробити попередження про неприпустимість таких висловлень і закликів.

При виступів депутата жоден з присутніх депутатів не має права йому заважати. Кожен повинен дотримуватись вимог культури і намагатися почути думку іншого.

Якщо оратор перевищив відведений йому час для виступу чи виступає не з обговорюваного питання, головуючий, після одного попередження, позбавляє його слова.

4.12. Особі, що не є депутатом районної у місті ради, у випадку порушення нею порядку, головуючим може бути запропоновано залишити зал, в якому проходить сесія.

4.13. Припинення обговорення проводиться за рішенням ради шляхом відкритого голосування більшістю голосів від загального числа депутатів районної у місті ради, що є присутніми на сесії.

Після припинення обговорення доповідачі і співдоповідачі мають право виступити з заключним словом до 5 хвилин.

На прохання депутатів, що не мали можливості виступити в зв’язку з припиненням дебатів, тексти їх виступів, передані до секретаріату, включаються до протоколу сесії.

4.14. Рішення районної у місті ради приймається на її пленарному засіданні після обговорення більшістю депутатів від загального складу ради.

Рішення  ради  приймається   відкритим   (у   тому   числі поіменним)    або   таємним   голосуванням.

Результати голосування підраховуються лічильною комісією і оголошуються головуючим.

Перед голосуванням (при необхідності) секретаріатом сесії шляхом оголошення прізвищ депутатів за алфавітом проводиться реєстрація депутатів районної у місті ради, які є присутніми на сесії.

Рішення ради вважається прийнятим, якщо за нього проголосувала більшість від загального складу ради. Рішення районної у місті ради не пізніше, ніж у десятиденний термін після сесії, розсилаються виконавцям.

4.15. Після закінчення обговорення головуючий на сесії повідомляє про перехід до голосування, а також про вид голосування, якщо по цьому питанню є спеціальні вимоги або з цих питань від депутатів надійшли пропозиції.

4.16. Проекти рішень з питань порядку денного виносяться на голосування в порядку їх надходження.

4.17. Пропозиції, поправки щодо проекту рішення, як правило, подаються в письмовому вигляді до секретаріату сесії. Пропозиції, що надійшли, і поправки ставляться на голосування окремо після прийняття проекту рішення за основу.

4.18. Перед початком відкритого голосування головуючий вказує кількість пропозицій, що ставляться на голосування, і уточнює їх формулювання.

Голосування може бути проведене без підрахунку голосів за явної більшості, якщо жоден депутат не зажадає іншого, або з підрахунком голосів.

4.19. При голосуванні по одному питанню кожен депутат має один голос і подає його за пропозицію, проти нього, або утримується при голосуванні.

4.20. При проведенні відкритого голосування по виборам до складу органів, утворених радою, обраними вважаються кандидати, що одержали більше половини голосів від загального складу.

4.21. Для проведення таємного голосування в залі, де проходить пленарне засідання ради, встановлюється кабіна для таємного голосування. За нею встановлюється урна, в яку опускаються бюлетені. Перед голосуванням лічильна комісія оглядає урну і пломбує її.

4.22. Видача бюлетенів для таємного голосування проводиться лічильної комісією за пред’явленням посвідчення депутата Ленінської районної у м. Луганську ради шостого скликання або іншого документа, що засвідчує особу.

Про одержання бюлетеня названі особи розписуються у списку, складеному для голосування.

Перед видачею бюлетенів на кожному з них ставляться підписи голови і секретаря лічильної комісії.

Форма бюлетенів і порядок голосування затверджується радою за пропозицією лічильної комісії.

Бюлетені для таємного голосування повинні бути однаковими за матеріалом, кольором, розміром, змістом.

Бюлетені для таємного голосування в кількості 46 штук виготовляються лічильною комісією.

Заповнення бюлетеня проводиться депутатом тільки в кабіні для таємного голосування.

Від початку голосування і до оголошення його результатів  слово нікому не надається.

Порядок голосування повинний визначати тривалість голосування, порядок заповнення бюлетенів, підставу визнання бюлетенів недійсними, а також регулювати інші питання, пов’язані з проведення таємного голосування.

Після закінчення часу, встановленого для таємного голосування, лічильна комісія перевіряє цілісність пломб на урні. Перед розкриттям урни погашаються невикористані бюлетені, про що робиться відповідний запис у протоколі засідання лічильної комісії про результати таємного голосування.

Результати таємного голосування лічильна комісія заносить до протоколу, який підписують всі особи, що входять до складу лічильної комісії.

За наявності особливої думки особи, що входить до складу лічильної комісії, вона додається до протоколу й оголошується на пленарному засіданні ради.

         Про результати таємного голосування голова лічильної комісії доповідає раді.

         Головуючий на пленарному засіданні ради оголошує на підставі доповіді лічильної комісії прийняте за результатами таємного голосування рішення ради, що оформляється без додаткового голосування.

         У випадку виявлення порушення порядку голосування, помилки при визначенні результатів голосування, за рішенням ради проводиться повторне голосування.

Голосування про включення в бюлетень для таємного голосування кандидатур, проектів рішень, по яким організується голосування, не проводиться.

З кожного питання, що виноситься на таємне голосування, має бути окремий бюлетень.

Таємне голосування проводиться за вимогою не менші половини від загального складу ради, а в інших випадках – відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».

Поіменне голосування проводиться за вимогою не менш 1/3 від загального складу ради.

Якщо два і більше кандидатів набрали однакову кількість голосів, що не дозволяє визначити, хто з них обраний, по цих кандидатах проводиться повторне голосування.

4.23. Депутат районної у місті ради зобов’язаний особисто здійснювати своє право на голосування.

Депутат, що був відсутній під час голосування, не має права подати свій голос пізніше.

4.24. Матеріально-технічне і господарське забезпечення проведення сесії районної у місті ради (друкування і розсилання повідомлень, запрошень, підготовка приміщень, реєстрація депутатів і запрошених, протоколювання, друкування матеріалу на сесію, розсилання рішень районної у місті ради) проводяться відділом по роботі з депутатами та забезпеченню діяльності ради разом з загально-господарчим відділом за рахунок коштів районного бюджету.

 

 

4.25. Заступник голови ради протягом 15 днів після закінчення сесії розробляє заходи щодо реалізації пропозицій і критичних зауважень, висловлених у ході сесії.

Контроль за розглядом і реалізацією пропозицій і зауважень депутатів, висловлених у ході сесії, здійснюється заступником голови ради і постійними комісіями.

4.26. Контроль за виконанням рішень сесії здійснюють голова ради, заступник голови, постійні комісії районної у місті ради, виконавчий комітет.

Голова ради та його заступник регулярно інформують депутатів про хід виконання раніше прийнятих рішень ради, заходів щодо реалізації пропозицій і критичних зауважень депутатів, висловлених на сесіях ради.

4.27. На кожній сесії районної у місті ради ведеться протокол сесії, що зберігається протягом терміну повноважень ради.

Ведення протоколу сесії ради здійснює секретаріат сесії.

У протоколі сесії ради вказуються такі дані:

- найменування ради, порядковий номер сесії (у межах скликання), дата, час і місце проведення сесії;

- прізвище, ім’я, по-батькові головуючого на сесії;

- число депутатів, обраних у раду, і число присутніх депутатів;

- порядок денний сесії;

- прізвища і посади доповідачів, співдоповідачів і виступаючих по кожному питанню, а також найменування партії, до якої належить депутат;

- результати голосування по кожному питанню, запис про прийняття чи неприйняття рішення.

До протоколу сесії додаються:

- тексти доповідей та співдоповідей;

- рішення, прийняті радою;

- запити депутатів, по яких прийняте рішення ради;

- протоколи засідань постійних комісій, фракцій, проведених у період сесії ради;

- тексти оголошених на сесії документів;

- списки поіменного голосування;

- тексти неоголошених виступів депутатів, передані через секретаріат;

- список відсутніх депутатів із указівкою причини відсутності;

- список запрошених осіб.

Розкриття пакетів з бюлетенями для таємного голосування проводиться тільки за рішенням ради.

Протокол сесії оформляється не пізніше місячного терміну з дня закриття сесії. Оригінали протоколів сесії протягом терміну повноважень ради зберігаються в загально-господарчому відділі, а потім протоколи передаються у відповідний архів на збереження.

Рішення сесії з питань порядку денного повинні бути оформлені протягом 7 днів після сесії.

Голова ради звітує перед районною у місті радою про свою діяльність не менше одного разу на рік, а на вимогу не менш як третини депутатів – у визначений районною у місті радою термін.

 

ГЛАВА 5 ПЛАНУВАННЯ РОБОТИ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ

 

5.1. Діяльність районної у місті ради ведеться відповідно до піврічних планів роботи районної у місті ради.

5.2. Пропозиції в план роботи ради вносяться заступником голови ради, суб’єктами, що мають право вносити питання на розгляд ради, не пізніше ніж за місяць до закінчення поточного півріччя.

Завідуючий відділом по  роботі з депутатами та забезпеченню діяльності Ленінської районної у місті Луганську ради за погодженням з заступником голови ради готує проект плану роботи ради на підставі пропозицій, що надійшли

Проект плану роботи ради обговорюється в постійних комісіях і вноситься на затвердження районної у місті радою на черговій сесії.

5.3. За підсумками роботи ради за півріччя заступник голови ради виступає зі звітом про виконання плану роботи ради.

Контролює виконання плану роботи голова ради, а в його відсутність – заступник голови ради.

 

ГЛАВА 6. ДЕПУТАТИ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ

 

6.1. Повноваження депутатів районної у місті ради, порядок організації і гарантії їх депутатської діяльності визначаються Конституцією України, Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про статус депутатів місцевих рад» і діючим регламентом.

Повноваження   депутата   ради   починаються   з   моменту офіційного оголошення Ленінською районною у місті Луганську виборчою комісією Луганської області на сесії ради рішення про підсумки виборів та визнання повноважень депутатів і закінчуються в день першої сесії ради нового скликання. Повноваження депутата можуть бути припинені достроково у випадках, передбачених законом.

6.2. Діяльність депутатів містить у собі участь у сесіях районної у місті ради, у засіданнях постійних комісій районної у місті ради, робочих чи підготовчих груп, виконання доручень районної у місті рад і її органів, роботу над нормативними актами, документами районної у місті ради і виконання інших депутатських повноважень у складі депутатських груп чи індивідуально.

6.3. На час сесій,  засідань постійних комісій ради, а також для здійснення депутатських повноважень в інших, передбачених законом випадках, депутат звільняється від виконання виробничих або службових обов'язків з відшкодуванням йому середнього заробітку за основним місцем роботи та інших витрат, пов'язаних з депутатською діяльністю, за рахунок  місцевого бюджету.

6.4. Депутат зобов'язаний брати участь  у  роботі  сесій  ради, засідань постійної та інших комісій ради, до складу яких його обрано.

Депутат має право ухвального голосу з усіх питань, розглянутих на сесіях ради, засіданнях постійної та інших комісій ради, до складу яких його обрано.

6.5. Депутат має право не брати участі в голосуванні, якщо рада приймає окреме рішення стосовно його персонально.

6.6. Відсутність депутата на сесіях районної у місті ради і засіданнях комісій, до яких його обрано, допускається лише з поважних причин.

Поважною причиною для відсутності депутата є його тимчасове звільнення від роботи в зв’язку з хворобою або доглядом за дитиною, його одруженням, народженням дитини, жалобою, перебуванням у черговій щорічній відпустці за місцем основної роботи з виїздом за межі міста. Поважною причиною для відсутності депутата також є інші обставини, коли відповідно до законодавства наймач зобов’язаний надати працівнику  тимчасову відпустку.

6.7.  Депутат, що не може взяти участь в одному чи декількох засіданнях ради, повинен завчасно повідомити про це особисто голову ради чи заступника голови, а також голову постійної комісії про неможливість участі в засіданні комісії.

6.8.  У разі пропуску депутатом протягом  року  більше  половини пленарних засідань ради або засідань постійної комісії, невиконання ним без поважних причин рішень і доручень ради та її органів районна у місті рада може звернутися до виборців з пропозицією про відкликання такого депутата у встановленому законом порядку.  

6.9. Депутат, який вважає, що інший депутат зробив стосовно нього дії, не сумісні з нормами депутатської етики і моралі, може звернутись до постійної комісії по дотриманню законності і депутатської етики з письмовою заявою про це, якщо вони не досягли примирення.

6.10.  Депутат має право звернутися із запитом до керівників ради та її органів, керівників органів, підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності, розташованих або зареєстрованих на відповідній території, а також знайомитися  з будь-якими офіційними документами, які зберігаються у відповідних органах місцевого самоврядування, та робити виписки, копіювання цих документів.

6.11. Орган  або  посадова  особа,  до  яких  звернено  запит, зобов'язані дати усну чи письмову відповідь на запит на сесії ради у строки і в порядку, встановлені радою відповідно до закону. За результатами розгляду запиту рада приймає рішення.

6.12. Депутат    районної у місті  ради    може    мати    до    п'яти помічників-консультантів, які працюють на громадських засадах.

6.13. Депутат має право знайомитись з будь-якими офіційними документами, які зберігаються в районній у місті раді, робити виписки, копії з

цих документів.

 

 

 

ГЛАВА 7. ПОСТІЙНІ КОМІСІЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ

 

7.1. Для вивчення, попереднього розгляду і підготовки питань, які належать до відання районної у місті ради, здійснення контролю за виконанням рішень ради, її виконавчого комітету обираються постійні  комісії  ради. Постійні  комісії  ради  є органами ради,  що  підзвітні  та відповідальні перед нею.

7.2. Перелік,   функціональна    спрямованість    і    порядок організації роботи постійних комісій визначаються регламентом районної у місті ради та Положенням про постійні комісії, що затверджується  районною у місті радою.

 

ГЛАВА 8. ТИМЧАСОВІ КОНТРОЛЬНІ КОМІСІЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ  РАДИ

                    

8.1.  Тимчасові  контрольні  комісії  ради є органами ради,  які обираються з числа її депутатів для здійснення контролю з конкретно визначених радою питань, що належать до повноважень місцевого самоврядування. Контрольні комісії подають звіти і пропозиції на розгляд районної у місті ради.

8.2. Рішення про створення тимчасової контрольної комісії ради, її назву та завдання, персональний склад комісії та її голову вважається прийнятим, якщо за це проголосувало не менше однієї третини депутатів від загального складу районної у місті ради.

8.3. Засідання тимчасових контрольних комісій ради проводяться, як правило, закриті. Депутати, які входять до складу тимчасової контрольної комісії, та залучені комісією для участі в її роботі спеціалісти, експерти, інші особи не повинні розголошувати інформацію, яка стала їм відома у зв'язку з її роботою.

8.4. Повноваження тимчасової контрольної комісії ради припиняються з моменту прийняття районною у  місті радою остаточного рішення щодо результатів роботи цієї комісії, а також у разі припинення повноважень ради, яка створила цю комісію.

 

ГЛАВА 9. ДЕПУТАТСЬКІ ГРУПИ ТА ФРАКЦІЇ

 

9.1. Депутатські групи.

9.1.1. Для спільної роботи по здійсненню депутатських повноважень у виборчих округах депутати районної у місті ради можуть на основі їх взаємної згоди об'єднуватися в депутатські групи. Депутатська група складається не менш як із п'яти депутатів.

9.1.2. Порядок роботи депутатської групи, умови вступу депутата в депутатську групу, його виходу чи виключення з неї визначаються самою депутатською групою.

9.1.3. Депутати районної у місті ради, які входять до складу депутатської групи, обирають особу, яка очолює депутатську групу.

9.1.4. Депутатська  група реєструється районною у місті радою за  поданням особи, яка очолює депутатську групу, до якого додається підписане депутатами цієї групи письмове повідомлення про  сформування депутатської групи із зазначенням її назви, персонального складу та партійної належності членів групи та депутатів, які уповноважені представляти групу.

9.1.5. Депутатські групи можуть утворюватися на  визначений  ними період, але не більше ніж на строк повноважень районної у місті ради.

9.1.6. Депутат не може бути більш чим в одній зареєстрованій депутатській групі. Голова ради і заступник голови ради не входять до складу жодної депутатської групи.

9.1.7. Депутатська  група реєструється районною у місті радою за  поданням особи, яка очолює депутатську групу, до якого додається підписане депутатами цієї групи письмове повідомлення про  сформування депутатської групи із зазначенням її назви, персонального складу та партійної належності членів групи та депутатів, які уповноважені представляти групу.

9.1.8. Реєстрація депутатської групи вважається такою, що відбулась, після оголошення головуючим на пленарному засіданні ради поданого повідомлення і персонального її складу.

9.1.9. Депутатська група здійснює надані їй права після її реєстрації.

9.1.10. Про зміни в складі депутатської групи її керівник повідомляє письмово заступника голови ради. Це повідомлення підписує депутат, що добровільно ввійшов чи вийшов з депутатської групи, чи керівник депутатської групи, якщо депутат виключений з неї.

9.1.11.  Діяльність депутатської групи припиняється:

     1) у разі вибуття окремих депутатів місцевої ради, внаслідок чого її чисельність стає меншою, ніж встановлено частиною першою цієї статті;

     2) у разі прийняття депутатами місцевої ради, які входять до її складу, рішення про розпуск депутатської групи;

     3) після закінчення строку, на який депутати місцевої ради об'єдналися в депутатську групу, або строку повноважень відповідних рад.

9.1.12. Керівник депутатської групи може давати доручення кожному з членів відповідної депутатської групи.

9.1.13. Кожна депутатська група має право на виступ свого представника з усіх питань порядку денного на пленарному засіданні ради.

9.1.14. Депутатська група не має права виступати від імені районної у місті ради

9.1.15. Районна у місті рада сприяє діяльності зареєстрованих нею груп, координує їх роботу і може заслуховувати інформацію про їхню роботу.

 

9.2. Депутатські фракції

9.2.1. Депутатські  фракції  районної у місті ради формуються на партійній основі депутатами районної у місті ради.

9.2.2. Порядок вступу до фракції та виходу з неї визначається самою фракцією. Депутат районної у місті ради може входити до складу  лише  однієї депутатської фракції. Після відповідного оформлення матеріалів про утворення депутатської фракції головуючий на пленарному засіданні відповідної місцевої ради інформує депутатів районної у місті ради про реєстрацію такої депутатської фракції, її кількісний склад.

 

 

Організація та діяльність депутатських фракцій покладається на голову ради.

9.3. Депутатські групи, фракції мають право:

     1) на пропорційне представництво в постійних та тимчасових комісіях ради;

     2) попередньо обговорювати кандидатури посадових осіб, яких обирає, призначає чи затверджує рада;

     3) на гарантований виступ свого представника на пленарному засіданні ради з кожного питання порядку денного сесії ради;

     4) об'єднувати зусилля з іншими групами, фракціями для створення більшості в раді чи опозиції;

     5) здійснювати інші права, передбачені законами України.

 

ГЛАВА 10. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ ЗІ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН, ЩО НАДІЙШЛИ ДЕПУТАТАМ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ

І ОРГАНІЗАЦІЯ ПРИЙОМУ ВИБОРЦІВ

 

10.1. Звернення, що надішли кандидатам у депутати районної у місті ради під час виборчої кампанії на зборах виборців, попередньо розглядає виконавчий комітет районної у місті ради, після чого приймає рішення про реалізацію пропозицій, висловлених у зверненнях.

Виконавчий комітет районної у місті ради має право прийняти мотивоване рішення про недоцільність виконання окремих звернень, якщо вони не входять до компетенції районної у місті ради.

10.2. Виконавчий комітет районної у місті ради враховує дані звернень при розробці плану і складанні бюджету району, а також при підготовці рішень з інших питань.

10.3. Виконавчий комітет районної у місті ради не менше одного разу на рік доповідає раді про хід виконання звернень виборців.

10.4. Депутат має право контролювати виконання доручень по зверненням своїх виборців і в разі потреби вносити пропозиції про притягнення до відповідальності винних осіб.

10.5. Депутати районної у місті ради здійснюють прийом виборців відповідно до графіка, наданого раді.

10.6. Пропозиції, звернення, запити, запитання депутатів, окрім тих, для яких визначений інший порядок, подаються депутатами через відділ по  роботі з депутатами та забезпеченню діяльності Ленінської районної у місті Луганську ради на ім’я голови районної у місті ради

 

 

Голова ради                                                                                         Ю. М. Ряплов                                   


 

 

 

© Ленинский районный в городе Луганске совет
Адрес: 91011, г. Луганск, ул. Котельникова, 17;
Телефоны: (0642) 53-22-40; (0642) 53-07-56.
Электронный адрес lenin-sovet@mail.ru
   




viagra